Recenzija: Katalog trajnica koje je preporučilo Poljsko udruženje rasadnika

U rukama imam novi " Katalog trajnica - travnatih cvjetova paprati koje preporučuje poljsko udruženje rasadnika ". Njegova premijera na izložbi Green To Life koja se održala 6. do 8. rujna 2018. Međutim, imala sam je priliku vidjeti je nekoliko dana ranije i reći ću vam da je vrijedila. Pogledajte što je zanimljivo u novom katalogu . Evo recenzije i mog mišljenja.

Bitka za peršin i još mnogo toga

Katalog trajnica - travnatih cvjetova paprati koje preporučuje Poljsko udruženje rasadnika

Novi katalog trajnica opisao bih s dvije izjave: "ugodno iznenađenje" i "cjelovit set informacija". Plus puno lijepih fotografija biljaka . Svjetlucava navlaka najavljuje da će iznutra biti šareno. Doista, paleta trajnica u vrtiću sjaji. Ovdje ima 974 cvijeća, 48 paprati i 151 ukrasnu travu . Ali polako - nisam to brojao. Ove su informacije date u direktoriju :-)

Kad sam pregledavao prve stranice kataloga, pozornost mi je privukla vrlo lijepa gesta izdavača. Predstavlja profile svih autora kataloga koji su razvili njegove pojedine dijelove . Naučit ćemo nešto o njihovom obrazovanju, profesionalnoj povijesti i vidjeti njihova lica. Kad kasnije pročitate podatke u katalogu, lijepo je znati odakle dolaze. A ako s vremena na vrijeme pročitate neku dobru vrtlarsku prešu i provjerite knjižnicu, ta će vam imena biti dobro poznata.

Nekoliko riječi o autorima kataloga :-)

U ovoj plemenitoj skupini moju je pažnju privukao lik Dr. Hanna Masternak. Njezina knjiga "Što uništava vrt" počiva na mojoj knjižari. A u katalogu trajnica, gospođa Hanna usredotočila se na temu bolesti i štetnika koji napadaju vrtne trajnice.

Katalog sadrži opise višegodišnjih bolesti i štetnika

I tu dolazim do srži stvari. Naravno, katalog uključuje profile pojedinih biljnih vrsta i sorti, zajedno s fotografijama i kratkim opisom. Puno je izbora! No, osim ove tipične kataloške prezentacije trajnica, postoji i velik dio vodiča o tome kako dizajnirati višegodišnji vrt, kako saditi i njegovati trajnice, kako ih razmnožavati i zaštititi od bolesti i štetnika.

Biljne siluete u višegodišnjem katalogu

Na kraju kataloga pronaći ćete nadahnjujuće fotografije gotovih višegodišnjih gredica s imenima biljaka koje se koriste u tim zasadima. To će vam lako omogućiti da u svom vrtu ponovno stvorite krajolik koji nam se svidio na fotografiji. Postoje i tablice s popisima trajnica koje zadovoljavaju određene kriterije (npr. Trajnice za gredice na suncu, u sjeni, za kamenjare, za sadnju iznad vode ili toleriranje pjeskovitih i siromašnih tla). To će uvelike olakšati odabir biljaka prema uvjetima u našem vrtu.

Inspiracije i kombinacije

Stoga je katalog dostupan za pregledavanje, odabir i čitanje. Znate što ... Često ću provjeravati. A ako želite sastaviti lijepe i šarene popuste, potičem vas da i vi to pogledate!

Katalog trajnica koje je preporučilo Poljsko udruženje rasadnika